Za naše stranke organiziramo celotni logistični proces, s katerim stranki omogočimo premik želenega tovora in uredimo vso potrebno dokumentacijo, postopke ter preglede.
- - Izredni prevozi (težki tovori in tovori nadstandardnih dimenzij)
- - Kontejnerski prevozi (FCL, ADR, Reefer, OTP, FR)
- - Prevozi delnih in kompletnih nakladov (standard, mega, jumbo, prikoličar in manjši solo tovornjaki)
- - Prevozi blaga pod kontroliranim temperaturnim režimom
- - Prevozi nevarnega blaga (ADR)
- - Ekspresne pošiljke (dostava v 24 ur)
- - Pomorski transport (FCL, LCL, generalni in projektni tovor)
- - Letalski transport
- - Carinski postopki in pregledi tovora
- - Skladiščenje (paletiziranje, etiketiranje in sortiranje blaga)
- - Svetovanje in izvedba vseh luških postopkov
Zakaj izbrati nas?
Ekipo Octopus D2D sestavljajo visoko motivirani posamezniki, ki skupaj tvorijo izjemno ekipo strokovnjakov. Uspeh zagotavljajo:
- - 24-urna razpoložljivost
- - 100% zaupnost
- - inovativnost pri iskanju logističnih rešitev
- - težnja po ekipnem delu
- - visoka pripadnost vseh članov ekipi
- - zmožnost takojšnjega prilagajanja na nove okoliščine
- - zagotavljanje visoke stopnje kakovosti izvedenih storitev
- - posluh, svetovanje in optimizacija strankinih želja
Stranka se mora opredeliti, katero uslugo potrebuje. Ali gre izključno za prevoz, špediterske storitve, posredovanje / svetovanje pri izpeljavi storitve v lastni režiji, celovito ponudbo, ki vključuje tako transport kot svetovanje, morebitna spremstva in dovoljenja ter špediterski del.
Na podlagi opredelitve obsega, se nato določi podatke, ki jih Octopus potrebuje za pripravo ponudbo.
- - Opredelitev uslug, ki jih stranka potrebuje,
- - Teža, dimenzije tovora,
- - Mesto prevzema in predaje tovora,
- - Željeni tranzitni čas.
- - Vrsta tovora (morebitni ADR ali reefer prevoz)
Razen drog in drugih z zakonom prepovedanih substanc, se za premik tovora vedno najde pot in način. Na razpolago imamo cestni, ladijski, letalski in/ali železniški transport. Z ustreznimi dovoljenji, analizami tras, začasnimi zaprtji cest in cestnih odsekov, spremstvi, itd… prepeljemo skoraj vse.
V cestnem transportu imamo za prevoz blaga za na razpolago različna transportna sredstva: kombiji, tovornjaki, vlačilci, priklopniki, polpriklopniki ter številna specialna vozila.
Med specialna vozila uvrščamo cisterne, hladilnike, izotermična vozila, vozila za prevoz kontejnerjev, ipd...
Posebna pozornost velja za posebne oziroma izrednih prevoze, ki so v osnovni dražji in zahtevajo posebna dovoljenja ter strokovno izobraženo osebje.
Poznamo hladilnike, s katerimi se prevaža hitro pokvarljivo blago in tovorna vozila za prevoz živih živali, nevarnih snovi, težkega tovora, tovora večjih dimenzij, tekočin, občutljivega blaga...
Na podlagi podatkov, ki jih stranka posreduje, skupaj poiščemo optimalno rešitev.
V kolikor potrebno, se tovor prepelje s posebnimi vozili, organizira spremstva, lahko pa se tovor samo dodatno pričvrsti in/ali zavaruje z embalažo.
Cena prevoza zajema stroške goriva, cestnin, voznika, amortizacije vozila, zavarovanj vozila in običajnih parkirnin, ki zaradi obveznega počitka voznika ali tranzitnega časa vozila nastanejo.
Nekateri stroški, ki bi lahko nastali in niso zajeti v ceno:
- - Stroški odpiranja in zapiranja tranzitov,
- - Carinjenje, če strošek ni zajet v ponudbo,
- - Stojnine, ki niso odvisne od prevoznika in podaljšujejo transportni čas,
- - Parkirnine, ki so posledica napačnih, netočnih, nepopolnih, ipd. dokumentov tovora,
- - Kazni zaradi preteže ali druge kazni, ki so posledica napačnih podatkov ob naročilu,
- - Skladiščenje, če strošek ni zajet v ponudbo,
- - Pretovori, če strošek ni zajet v ponudbo,
- - Spremstva, če strošek ni zajet v ponudbo.
Cena prevoza je odvisna od številnih dejavnikov.
Najpomembnejši so:- - Količina tovora – dimenzije tovora, s katerimi se izračuna prostor (Ldm), ki ga bo tovor zasedel,
- - Teža tovora,
- - Nakladalno in razkladalno mesto tovora,
- - Časovni okvir izvedbe.
V primeru dodatnih zahtev, kot so carinski postopki, skladiščenje, izredno kratek časovni okvir dostave, posebnosti naklada ali razklada, teža tovora … se ceno ustrezno prilagodi.
Pomembno je, da stranka pred naročilom posreduje vse podatke, ki bi lahko vplivali na samo izvedbo. Običajno je vedno več možnih časovnih in cenovnih rešitev.
Večino blaga prevažamo na paletah. V osnovi sta najpogostejši Euro paleta in industrijska paleta. Obe imata enako širino - torej 1,2 m, vendar različne dolžine - euro paleta je dolga 0,80 m, industrijska pa 1 m.
EURO PALETA:
- - 0,4 Ldm (nakladalnih metrov)
- - ½ širina prikolice (t. 120 cm) x 0,8 m = 0,4 Ldm
- - Če upoštevamo, da je širina prikolice približno 2,4m, je 1Ldm = 2,4 m²
- - Če upoštevamo, da je dolžina priklopnika 13,6m, pomeni, da je tovorni prostor 13,6 Ldm, primeren za 33 (+1 izjema) euro palet
INDUSTRIJSKA PALETA
- - 0,5 Ldm (nakladalnih mestrov)
- - ½ širina prikolice (t. 120 cm) x 1 m = 0,5 Ldm
- - Če upoštevamo, da je dolžina priklopnika 13,6m pomeni, da je tovorni prostor 13,6 Ldm, primeren za 26 industrijskih palet
Blago ni vedno nameščeno na palete, sta pa zgornja primera osnova, da lahko vsak izračuna, koliko prostora bo tovor zasedel.
Stranka ima več možnosti.
Lahko pošlje povpraševanje s pomočjo kontaktnega obrazca ali naslovi elektronsko sporočilo na enega izmed kontaktov, ki so objavljeni na spletni strani.
Najbolj zaželeno – hitro: poslano elektronsko sporočilo s podrobnostmi in telefonski klic na enega izmed kontaktov.
Pogodbe ni potrebno skleniti. Je pa potrebna oblika pisne komunikacije, iz katere je razvidno kaj stranka (vi) potrebuje, ter naše možne rešitve, časovni plan realizacije, dogovorjena cena, ipd.
Prevoznik mora imeti sklenjeno zavarovanje prevozniške odgovornosti in potrdilo posredovati ob prevzemu naloga za prevoz. S tem zavarovanjem se zavaruje odgovornost prevoznika za škodo na stvari, ki jo je prevzel na prevoz. Omejena je po zakonu oziroma CMR konvenciji po kilogramu bruto teže.
Lastnik blaga lahko tovor zavaruje s kargo zavarovanjem, kjer gre za zavarovanje stvari. V tem primeru je blago zavarovano, ne glede na to, kdo naklada ali razklada. Pri kargo zavarovanju je potrebno poudariti tudi dejstvo, da zavarovanec sam izbere višino in obseg kritja.
V primeru kargo zavarovanja, je poleg prevoza krito tudi morebitno skladiščenje in manipulacija z blagom.
Razvejanost poslovanja in izredna specifičnost nekaterih pošiljk zahtevajo širok in raznolik nabor pogodbenih prevoznikov. Status blaga / dostave se preverja in strankam sporoča (večkrat) dnevno. Stranki po potrebi uredimo tudi vse potrebne dokumente o nakladu / razkladu, uskladiščenju ipd.
V izrednih primerih se lahko že ob sprejemu naročila dogovori o posredovanju (on-line) dostopa do stalnega nadzora nad lokacijo in potjo vozila, ki tovor prevaža.
Evropski sporazum o mednarodnem prevozu nevarnih snovi po cesti. Zajema cestno prometne predpise, zavarovanje tovora in označevanje nevarnih snovi.
ADR kratica: Accord européen relatif au transport international des marchandises dangereuses par route
Carinski dokument, s katerim se izognemo carinskim formalnostim, ko v tuje države začasno uvažamo vzorce, reklamni material, profesionalno/raziskovalno opremo, proizvode za udeležbo na sejmih in razstavah.
S pridobitvijo CEMT dovolilnice (izdajatelj: Evropska konferenca ministrov za promet) sme prevoznik s sedežem v državi članici CEMT opravljati mednarodni cestni prevoz blaga, ki se opravlja med državami članicami CEMT ali tranzitno preko ozemlja ene ali več držav članic CEMT.
CEMT kratica: European Conference of Ministers of Transport
CMR kratica označuje sporazum o čezmejnem prevozu, ki se izvaja po kopnem. Ureja naročila in izvajanje le-teh, jamstva pri zamudi, izgubi, poškodbi tovora in med drugim vključuje predpise v zvezi z reklamacijami. Pojem označuje sam sporazum, v praksi pa je večinoma napačno uporabljen kot tovorni list CMR.
CMR kratica: Convention relative au contrat de transport international de marchandises par route
Tovor, ki tovornega vozila ne obremeni v celoti, ampak samo delno. Ponuja možnost zbirnih nakladov (in) razkladov tovora ali več delnih nakladov.
LTL kratica: Less Than Truckload
Obrazec za prijavo nevarnih snovi, ki se uporablja za prevoz po vodi. Izpolnjen mora biti v skladu z Mednarodnim kodeksom o pomorskem prevozu nevarnega blaga. DGD kratica: Dangerous goods declaration
Dokument, ki potrjuje poreklo blaga in je ključen dejavnik pri izvajanju ukrepov trgovinske politike. Za pošiljke, ki imajo dokazljivo poreklo EU, se izda obrazec - potrdilo EUR.1, s katerim lahko kupci v državah, ki imajo sporazum z Unijo, carinijo po znižani stopnji (zmanjšanje dajatev).
Izraz za prevoz ohlajenega ali globokozmrznjenega tovora, ki zahteva točno določen temperaturni režim.
Tovor, ki tovorno vozilo obremeni v celoti.
FTL kratica: Full Truck Load
Prevzem, prevoz in dostava tovora v določenem časovnem okviru, običajno v roku 24 ur.
Prevoz blaga neobičajnih dimenzij (višina - širina - dolžina) in/ali teže, ki zahtevajo posebna dovoljenja (in spremljevalna vozila).
Je postopek iznosa blaga s carinskega območja Evropske Unije v tretjo državo ali na tretje ozemlje, ki ni del carinskega območja Unije.
Prevoz blaga znotraj neke države za plačilo z vozili tujega prevoznega podjetja. Izvaja se lahko samo z vozili nad 3,5t in je časovno in količinsko omejeno.
Dokument, ki vsebuje izčrpne informacije o snoveh, ki se pošiljajo (sestava, potencialne nevarnosti, navodila za ravnanje in priporočila za shranjevanje). Zagotavlja varnost vseh oseb, ki ravnajo s predmetom, ter zaščito okolja pred morebitno škodo. Izda ga proizvajalec.
Nakladalni meter je 1 meter nakladalnega prostora tovornjaka po dolžini. 1 nakladalni meter = širina vozila (2,46m) x 1 m dolžine.
Je standardna paleta, zgrajena po standardiziranih specifikacijah, dimenzije 1200×800×144 mm, teža cca 20-25kg, nosilnost minimalno 1 tona.
Kratica EPAL: European Pallet Association
CMR prevozni list je standardiziran obrazec za mednarodne prevoze, če je vsaj ena izmed držav članica CMR (namembna ali prevzemna).
Carinski tranzitni postopek (T1) omogoča, da se blago prepelje čez carinska območja. Postopek samodejno omogoča premik neunijskega blaga znotraj carinskega območja Unije in odloži plačilo Carine in drugih dajatev.
Je postopek vnosa blaga iz tretje države ali ozemlja (iz države ali z ozemlja, kjer se ne uporablja Pogodba o ustanovitvi Evropske unije), ki ni del carinskega območja Unije.
Spremna izvozna listina, ki jo natisne carinski izvozni urad, po sprejemu elektronske izvozne deklaracije in prepustitvi blaga v izvoz.
Carinski dokument, s katerim se poenostavljajo carinske formalnosti v mednarodnem transportu blaga. Zagotavlja pokritje stroškov carine in davkov v primeru zlorabe. Postopek v cestnem transportu je predpisan s Carinsko konvencijo o mednarodnem prevozu blaga na podlagi karneta TIR.
TIR kratica: Transport International par la Rout
Notranji tranzitni postopek (T2) se uporablja za skupnostno blago, pri odpremi z ene točke carinskega območja Skupnosti na drugo, vendar prek ozemlja ene ali več držav EFTE (trenutno 4 države članice). Ne uporablja se, ko se blago v celoti prevaža po morju ali zraku.
EFTA kratica: Evropsko združenje za prosto trgovino
Listina o skupnostnem statusu blaga, ki potuje iz držav Skupnosti v Bolgarijo, Romunijo ali Grčijo preko ozemlja nečlanic EU (Srbija, Makedonija, BIH).
Naredite prvi korak k optimiziranim logističnim rešitvam, prilagojenim samo za vas.
Pošljite Povpraševanje